4 Mayıs 2009 Pazartesi

Bir Arama Motoru

Yazan Bal küpü zaman: 08:21
Internet'te şartlanmışız arama yapmak için Google kullanmaya. Hatta bazen ben adres çubuğuna adresi girmektense google arama kutusuna yazıyorum. Fakat ortalıkta Google'a rakip olmaya çalışan bir yığın da arama motoru var. Bunların Google'dan daha iyi arama yapabildiklerini sanmıyorum ama farklı yaklaşımlar ile pastadan pay kapmaya çalışanlar var. 

Bunlardan birisi de yeni keşfettiğim Clusty.com. Bu arama motorunun en çok hoşuma giden özelliği sol tarafta arama ile ilgili sonuçları sınıflandırması oldu. Tıkladıkça ağaç şekilinde aşağı doğru açılıyor. Arama sonuç sayfaları arasında ileri- ileri gitmektense bu şekilde görmek daha kullanışlı olabilir kanaatindeyim.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

değişik ve çok hoş..
bu arada mimledim sizi. yeni ve çocuklarımıza faydası olacak bir konuda. bloguma bi göz atar mısınız? sevgiler..

Unknown on 4 Mayıs 2009 14:30 dedi ki...

Denedim arkadaşım,fena değilmiş,sevgiler

Hayal Arkadaşlarım on 4 Mayıs 2009 15:10 dedi ki...

İnceledim. Değişik bir alternatif ama sizinde dediğiniz gibi elimiz alışmış bir kere google a :)

zehra on 4 Mayıs 2009 20:53 dedi ki...

denemek lazım aslında .. dedıgın gıbı sartlanmısız:)

HUYSUZBALIK on 4 Mayıs 2009 21:03 dedi ki...

Ben hala Gogole Toolbardan vazgeçemiyorum. Bu da güzelmiş ama alışikanlıklar değiştirilemiyor kolayca.. Malum. Sevgiler...

Primarima on 5 Mayıs 2009 13:44 dedi ki...

ooo cok sevındım böyle degısık bı arama motoruna ıhtıyacım vardı açıkcası:)

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez