27 Aralık 2008 Cumartesi

Kahvaltılık Minik Pizzalar

Yazan Bal küpü zaman: 09:46
Kahvaltılarda çocuklar hep aynı şeyleri yemekten hoşlanmıyor. Zaten küçüğüm sade peynir, zeytin gibi klasik kahvaltılıkları yemiyor. Ben de arada bir, özellikle hafta sonları bu mini pizzaları yapıyorum. Çay demlenirken, onlarda bir yandan pişiyorlar. Yapılışları şöyle;
2 yumurtayı,
4 çorba kaşığı yoğurdu,
kekik, tuz, biraz sıvıyağ ile karıştırıp tost ekmeklerinin (kalan kurumuş ekmeklerle de olur) üstüne sürüyorum. Daha sonra üzerine dilediğiniz malzemeleri ekleyebilirsiniz. Ben bir kısmına sucuk, kaşar, salkım domates, biber ekledim. Bir kaç tanesini de sucuk olmadan kaşar, domates, mantar, mısır ve biberle süsledim.
Çocukların yemeklerini böyle severek yemeleri, bu soğuk ve yağmurlu havada içimi ısıtmaya yetti.Zaten annelik böyle bir şey olsa gerek :)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

kahvaltı yaptım ama şimdi olsa bunlardan bi daha kahvaltı yaparım:) bayılırız ailece pizzaya eline sağlık

Annekaz on 29 Aralık 2008 21:00 dedi ki...

bende sık sık yapıyorum artan kuruyan bazen eriyen peynirler son kalan salamlar sosisler pastırmalar artık ne varsa hem değerleniyor hemde çok seviyorlar..çok prtaik ve lezzetli tarif için de teşekkürler

Haydi mutfağa on 30 Aralık 2008 22:32 dedi ki...

nefisler.
ellerinize sağlık

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez