26 Aralık 2008 Cuma

Hiç çiğ brokoli yediniz mi?

Yazan Bal küpü zaman: 08:58

Brokoli sofralarımıza girdiğinden beri ne kadar sağlıklı olduğunu duyuyoruz. Fakat haşlanmış halinin kokusundan hoşlanmayanlar için bu tarif. Kesinlikle deneyin çok güzel oluyor.

Brokolinin dallarını ikiye bölün. Saplarıyla beraber (dip kısmını atın) küçük küpler halinde doğrayın. Çiğ karnabaharında en üst çiçeklerini elinizle çok küçük koparın. Havucu rendeleyin. Bir kırmızı biberi küp küp doğrayın. Hepsini karıştırıp, üzerine bol limon, zeytinyağı ve tuz ekleyin. Haşlanmış mısırla süsleyin.Deneyin bakalım beğenecek misiniz?

2 yorum:

biyasimadahagirdim on 27 Aralık 2008 01:26 dedi ki...

elinize sağlık salata çok güzel görünüyor;) biz de çiğ olarak kullanırız brokoliyi ve karnabaharı salatada. haşlanmışından hiç hoşlanmıyorum.. rengarenk salataları çok seviyorum:) marul, roka, kırmızı lahana (mor muydu yoksa adı:) )salatalık,havuç,brokoli,karnabahar,maydanoz.. gözümün önünde canlandı birden salata hmmmmm:)

Adsız dedi ki...

bikaç yıl önce dışarda salata bardan alıp deneyeyim demiştim..ilk ve son denememdi:))) belki onlar beceremediler ama ben soğudum bikere..tadı acayip geldi naylon gibi bişeydi..aslında çok faydalıymış acaba son bi şans verip bi daha denesem mi bilmiyorum...
senin salatan çok güzel görünüyo tüm renklerin beraber bulunduğu salatalara bayılırım

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez