21 Aralık 2008 Pazar

Şarj dolum kutum

Yazan Bal küpü zaman: 23:19

Bu kutunun yapılışını ilk defa Annekaz'ın sitesinde görmüştüm. Etrafta dolaşan kablo ve telefon ıvır zıvırları canımı çok sıktığı için çok hoşuma gitmişti. Zaten bloglarla tanışmama da bu sebep olmuştu. Hemen evdeki ayakkabı kutusunu yapışkan folyoyla kapladım. İçine çoklu priz yerleştirdim. Üzerine delikler açtım. Şarj aletlerini de prize takıp kabloları üzerindeki deliklerden dışarı çıkardım. Çok kullanışlı ve derli toplu oldu. Bir süredir kullanıyoruz. Herkese tavsiye ederim.

3 yorum:

Seybe on 22 Aralık 2008 01:17 dedi ki...

her eve lazım, bizim eve kesinlikle lazım:)

Annekaz on 23 Aralık 2008 00:00 dedi ki...

e güzel olmuş benim vesile olmamda suratımda sırıtkan bir gülümsemeye neden oldu güle güle iyi günlerde kullanın inşallah

Adsız dedi ki...

güzel fikir gerçekten de bizim şarjlar bitince evde bi karmaşa başlar kimin şarjı nerde bilinmez:)) en iyisi böyle bi çözüm eline sağlık ..arkadaş listeme ekliyorum sizi sevgiler arkadaşım

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez