23 Aralık 2008 Salı

Fırın poşetinde kebap & Nutellalı kahve

Yazan Bal küpü zaman: 07:18
Bu tarifi kayınvalidemden öğrendim.Sağolsun çok lezzetli yemekleri vardır.
Kuşbaşı doğranmış etleri (küçük olmasına özen gösterilmeli), bezelye, havuç, patates (hepsi çiğ olmalı), rendelenmiş soğan ve sarımsak, maydanoz ya da dereotu ,tercihi size kalmış türlü baharatlar ve tuz, bir de domates rendesi ve sıvıyağ ile bir kapta karıştırıp, fırın poşetine doldurun.Üzerine toplu iğneyle 5-6 tane delik açın.Ve fırınlayın.Hafif bir et yemeği...

Tabiki içeriğindeki sebzeleri mevsimine göre ya da dondurucunuzda ki malzemelere göre değiştirebilirsiniz

Peki akşam yemeğinin üstüne hiç Nutellalı kahve denediniz mi?
1 fincan için 2 çay kaşığı kahve, şeker yerine 2 çay kaşığı dolu dolu (ölçüsü sizin damak tadınıza kalmış) Nutellayı karıştırıp pişiriyorsunuz.Yani şeker eklenmiyor. Sadece bu kadar afiyet olsun..

6 yorum:

ufuk on 23 Aralık 2008 11:37 dedi ki...

selam...bu poşetleri bende çok kullanıyorum, et sebze karışımında kullanmamıştım denemek lazım.paylaşım için teşekkür....

Yeliz on 26 Aralık 2008 00:18 dedi ki...

merhaba, nutellalı kahve hiç denemedim merak ettim doğrusu:)

paNDuf on 29 Ocak 2009 17:33 dedi ki...

Öncelikle merhaba BALKÜPÜ

İçecek yeni lezzetler arayan ben doğrusu bu fıkre bayıldım. Ama diyet halinde nutellayı nereden bulurum bilemiyorum :)

paNduf

Adsız dedi ki...

Whats up very nice website!! Man .. Excellent .
. Superb .. I will bookmark your web site and take the feeds also?
I'm satisfied to search out a lot of helpful information here within the submit, we'd
like work out extra techniques on this regard, thank you
for sharing. . . . . .

My web-site: germany

Adsız dedi ki...

Howdy! I understand this is kind of off-topic but I had to ask.

Does operating a well-established website like yours take a lot of work?
I'm brand new to blogging however I do write in my diary every day. I'd like
to start a blog so I can share my experience and views online.
Please let me know if you have any recommendations or tips for new aspiring bloggers.
Thankyou!

My webpage vakantiehuizen

Adsız dedi ki...

Remarkable things here. I'm very glad to peer your article. Thank you so much and I'm
taking a look ahead to contact you. Will you please drop
me a e-mail?

my homepage: vakantiehuizen ()

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez