18 Aralık 2008 Perşembe

Çikolatalı kek

Yazan Bal küpü zaman: 09:39
Bu tarif benim klasik kek tarifimdir. İçine istediğiniz malzemeyi ekleyebilirsiniz (havuç,elma, kakao vs...)hepsiyle de uyumlu oluyor. Bu sefer kekimin üzerine hazır sos yerine ; 1/2 paket kremayı bir tavada ılıttım içinde 100g sütlü çikolatayı attım ve erittim.Devamlı karıştırarak soğuttum.Ve kekimin üzerine döktüm. Hiç topaklanmıyor ve tam bir çikolata kokusu alıyorsunuz.

KEK
3 yumurta
2 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
1 su bardağı sıvıyağ
3 su bardağı un
kabartma tozu
vanilya
portakal kabuğu rendesi
not: kek mutlaka önceden ısınmış fırında 170c de en alt gözde kapak açılmadan pişirilmeli.

1 yorum:

ufuk on 18 Aralık 2008 15:21 dedi ki...

biraz önce aynı keki yapıp fırına atmıştım, sanırım pişmek üzere.ben sadece sütün içerisine 3 kaşık nescafe ve çukulata ilavesi yaptım.nefis bir tat.ellerine saglık

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez