12 Ağustos 2009 Çarşamba

Yazdım işte !

Yazan Bal küpü zaman: 14:39

Uzun bir ara verince yazmaya başlamak zor oluyormuş anladım :) Tatilimiz bitti. Evimize döndük çok şükür. Tatilde yazarım bir şeyler diyordum, resim eklerim filan :) ama fırsat olmadı. Kendimi zamanın akışına bıraktım sadece.

Dinlendim sayılır, bol bol gezdim çünkü :) Tarih dolu bir tatil oldu. Ayrıntılara dikkat verdiğim, öğrendiğim, başka zamanlara gidip geldiğim...

Öncelikle doğup büyüdüğüm şehrin {Bursa} tarihinin sayfalarını çevirdim. Üzerlerindeki tozu bir üfleyişte temizledim. İçindeki sayfaları açtıkca hayret ettim.

Tam bu esnada Elif Şafak'ın Aşk romanı elime geçti. Benim tarihi yolculuğuma eşlik etti. Bir çırpıda bitirdim. Ama bitmedi... Okuduktan çok sonraları bile bana arkadaşlık etti.

Daha sonra yaşadığım şehrin{İstanbul} sayfalarını araladım. Sonu gelmez bir deryaydı sanki. Yol aldım sandım ama yollar uzadı. Velhasıl hepsi bir noktada birleşti.

'Kim demiş tarih keyifli değildir diye ! Tarihin güzellikleri ayrıntılarındadır' Bildiğimiz donuk ve soğuk tarihi bilgiler ara sokaklarda renkleniyor, şekilleniyor, canlanıyor sanki.

O yüzden kısa sürede toplayabildiklerimi aktaracağım bu sayfalara, inşallah tabi :)) Neyse başlayınca oluyormuş, yazdım işte...

5 yorum:

Ayca Karaoglan on 13 Ağustos 2009 10:57 dedi ki...

Hoşgeldiiinnn :) Ben de nerede bu kız diye artık düşünmeye başlamıştım. Ne iyi etmişsin hem Bursa hem İstanbul'da tarihe yolculuk yaparak. Bekliyorum gezilerinden notlarını, sevgilerimle.

Pembe Tatlar on 13 Ağustos 2009 11:09 dedi ki...

Canım hoş geldin....
Gezilerinin ayrıntılarını bekliyorum:))

kubra zeynep kara on 13 Ağustos 2009 16:11 dedi ki...

hoşgeldin resimleri merakla bekliyorum:)

élif(keyf-i mutfak) on 14 Ağustos 2009 13:46 dedi ki...

merhaba..blogunla yeni tanıştım..yazılarını çok beğendim..bundan sonra takibindeyim..seni de beklerim..

Hamarat hanım on 14 Ağustos 2009 19:39 dedi ki...

Hoş geldin. "Aşk" mükemmel bir kitaptı. Benim üzerimde de aynı etkiyi bıraktı.

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez