2 Ekim 2009 Cuma

Çiçek Kurabiye

Yazan Bal küpü zaman: 21:55


Çocuklarla birlikte kırtasiye alışverişi sırasında bulduk bu kalıpları! Güzel kurabiyeler yapılabileceği için de kaçırmadan aldık.

Ve hemen iki renkli kurabiyeler yapmaya karar verdik. Çocuklar kalıptan çıkan çiçek hamurlarını çok büyük bir keyifle üst üste koyup şekil verdiler. İtiraf ediyorum biraz zaman aldı. Ama pişmesini sabırsızlıkla bekleyip afiyetle yediler.


kolaj kurabiye


Tarif her zamanki gibi

2 yumurta
1 çay bardağı süt
125 g oda ısısı margarin
1 su bardağı pudra şekeri
kabartma tozu, vanilya

Hamuru hazırlayınca yarısına limon rendesi, zencefil ve biraz tarçın ekleyip ayırdım. Kalan yarısına da kakao ekledim. Ve ikisinden de ayrı ayrı çıkan çiçeklerin renklerini değiş tokuş yapıp fırınladık. 200'c de 15 dk içinde piştiler.

11 yorum:

(17) sarozlu on 3 Ekim 2009 12:54 dedi ki...

sizden blogunuzu nasıl üçe böldüğünüzü ögrenmek istiyorum .bu konu hakkında bana yardımcı olur musunuz . yardımcı olacagınızı umarak teşekkür ediyorum..sevgi ile kalın

♥ŞANSLI♥ on 3 Ekim 2009 20:36 dedi ki...

Harika görünüyorlar.
Eline sağlık.
Sevgiler...

Unknown on 4 Ekim 2009 07:19 dedi ki...

zaman almış ama degmiş ,cocuklar böyle kurabiyeleri seviyoralr ,en azından içinde ne oldugunu biliyırsun bal küpü ellerine saglık

FİLİZ'CE on 4 Ekim 2009 23:40 dedi ki...

çok şirin kurabiyecikler,tam lokmalık olmuşlar..böyle özenli yapılan şeyler bir başka lezzetli oluyor sanki..ellerine,emeğine sağlık..

Bal küpü on 6 Ekim 2009 13:26 dedi ki...

Sevgili sarozlu sorunu geç yanıtladığım için özür dilerim.Aslında bu tip bilgilerde iyi değilim ama memnuniyetle yardım etmek isterim.

Bloglar için hazır temalar var. Google arama motorunda 'blogger templates' yazarsan bir sürü template sitesi görürsün. Bunların türkçe olanlarından 3 kolonlu hazır templateleri ücretsiz indirip kullanabilirsin. Yani blogumu 3'e bölmüyorum, sadece hazır şablon kullanıyorum. Sevgiler :)

Paşa on 7 Ekim 2009 16:52 dedi ki...

ooo ellerine sağlık ne fis görünüyorlar:)

zeynepin sesi on 7 Ekim 2009 18:35 dedi ki...

ooyyy,ağzım sulandı :)

Hamarat hanım on 8 Ekim 2009 09:11 dedi ki...

Çok güzel görünüyor, Tam çocuklara göre. Eline sağlık.

Primarima on 9 Ekim 2009 23:52 dedi ki...

Zaman alacağı belli zaten epey bir uğraşmak yada tamamen cocuklara yıkmak gerek bunu yaparken:)
ben tek basına kafayı yerım:))
ama yemesi ne guzel olmusdur kimbilir:)

meldi on 22 Ekim 2009 10:26 dedi ki...

Super gozukuyorlar. Hepinizin ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

sizzin calışmanız çok güzel ve çok çok beyendim
:):):):):):):):):):)

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez