24 Mayıs 2009 Pazar

Nedir Bu Bloggerdan Çektiğim?

Yazan Bal küpü zaman: 19:20
Bir süredir blogger bir türlü açılmıyor. Önce bilgisayarımda bir sorun var diye düşündüm. Sonra acaba benim sitede mi bir problem var yani yavaşladı mı soruları aklıma geldi?

Ama denediğim bir sürü blog o kadar zor açılıyor ki, blogspotun yetmediğini filan düşünmeye başladım. Yazıları okuyabiliyorsam bile , yorum sayfası açılmıyor hata oluşuyor diyor. Ancak bir iki kere denersem yanıt veriyor. Bir bağlanıyor, bir bağlanmıyor. Yani geç ve yavaş açılmasından ziyade, hiç bağlanmıyor. Neyse sinir bozuyor işte.

Bilmiyorum benzer sorunlar ve şikayetler herkeste var mı? Yoksa benim sitede, ya da bilgisayarda mı bir sorun oluştu anlamadım???

13 yorum:

Pembe Tatlar on 24 Mayıs 2009 20:19 dedi ki...

Şuana kadar bir sorunla karşılaşmadım...
Senin pc de sorun vardır muhtemelen...
Mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle:)

Unknown on 24 Mayıs 2009 20:52 dedi ki...

GEÇEN HAFTA İKİ GÜN BEN DE AYNI SORUNLARI YAŞAIM.BİLGİSAYARDAN HİÇ ANLAMIYORUM,EYVAH VİRÜS GİRDİ DİYE OĞLUMU DELİRTİYORDUM.ŞİMDİ DAHA İYİ KENDİ DÜZELİYOR.

icimdeki yolculuk on 24 Mayıs 2009 20:56 dedi ki...

pc de sorun oldugunu sanmıyorum aynı sorunu bende yaşıyorum hatta sayfayı açıyorum 1dk sonra explorer bu siteyi açamıyor işlem edildi deyip kapatıyor bir çok blogda..ben google chrome yi yükledim sorun ortadan kalktı.bir bakın derim
sevgilerimle

harosa on 24 Mayıs 2009 21:08 dedi ki...

merhaba canım zaman zaman aynı sorunları bende yaşıyorum özellikle yorum yazma olayında

sevil on 24 Mayıs 2009 21:33 dedi ki...

merhaba,ben de birkaç gündür aynı sorunları yaşıyorum.biraz araştırdım sayfalarımıza yaptığımız eklentilerden kaynaklanıyor gibi.ben gelen okuyucu trafiği gadgetini kaldırdım düzelir gibi oldu şimdi ara ara yine aynı sorun.

Bal küpü on 24 Mayıs 2009 22:20 dedi ki...

Sevgili Sevil eklentiler aklıma gelmemişti, bir kaçını kaldırdım bakalım, umarım işe yarar, teşekkürler fikirlerinize :))

tasarım mekani on 24 Mayıs 2009 23:11 dedi ki...

ayni sorunlari bende yasiyorum.. yani tek degilsin :) sevgiler medinem

havvanur on 24 Mayıs 2009 23:40 dedi ki...

tüm bloglarda sorun ama çok sayfa açılıyorsa kodlamalı sayaclar varya onlardan oluyor formatla belki düzelir bnm düzelimedi ama sevgiler

Adsız dedi ki...

şu an sayfan süper hızlı açıldı...zaman zaman ben de yaşıyorum öyle sorunlar ama sanırım bilgisayarlarımızdan kaynaklı bir kısmı..bir de şu widgetler çok ağırlaştırıyor muş...ben de biraz temizlik yapayım diyorum blogumda

Unknown on 25 Mayıs 2009 09:52 dedi ki...

bende yaşıyorum bu sorunları,birde neredeyse hergün yazıyorum bakıyorum güncellenmemiş,sevgiler

GeCe on 25 Mayıs 2009 13:18 dedi ki...

aha önce yazmıştım eklentiler bloglarımızı yavaşlatıyor aynı zamanda adsl kotamızı dolduruyor diye bazı zamanlar blogger da da sorun oluyor özellikle blog listesindeki güncellenmelerde
ancak şuna dikkat ettim ki ne zaman böyle bir yavaşlama olsa ardından blogger bir hizmet sunuyor bizlere şimdi de yeni birşeyler gelecek bana göre

kubra zeynep kara on 25 Mayıs 2009 17:26 dedi ki...

aynı sorunu ben bugün yaşıyorum:)

Primarima on 26 Mayıs 2009 16:21 dedi ki...

Aynı sorunu yaşıyorum ama arada sırada yaşıyorum bır gun kadar suruyor geçiyor.

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez