7 Ocak 2009 Çarşamba

Yıldız kurabiyeler

Yazan Bal küpü zaman: 09:06

Bu tarif Oktay Usta'nın marmelatlı kurabiye tarifi. Yalnız bir metamorfoz geçirdi ve bu hale geldi. Evde marmelat yoktu çünkü. Tarifi şöyle
2 yumurta
250 g margarin (zeytinyağlısından kullandım bilmiyorum gerçekten zararsız mı)
1 su bardağı dövülmüş fındık yada ceviz
1 su bardağı şeker
kabartma tozu, vanilya
aldığı kadar un
birde ben portakal kabuğu rendeledim.
Açtığım hamuru bardakla kestim. Yuvarlakların bir kısmının yıldız kalıpla ortalarını çıkardım. Daha sonra hamurları üst üste aralarına yumurta akı sürerek yapıştırdım ve pişirdim. Çıkınca üzerine pudra şekeri serptim ve boşluklara çikolatayı benmari usulü eritip sürdüm.

6 yorum:

esr@ on 7 Ocak 2009 10:38 dedi ki...

süper görünüyor. elllerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

ha marmelat ha çikolata ne fark eder? enfes görünüyorlar. eline sağlık...

GeCe on 7 Ocak 2009 15:45 dedi ki...

bence çikolatalı daha güzel olmuş ben marmelatlıları pek sevmiyorum eline sağlık

SMİLENA on 7 Ocak 2009 20:57 dedi ki...

harika olmuşlar.bende de var bu tarif ama hiç yapmadım denemek gerek.bu arada evdeki reçelleri rondodan geçirirsen 5 dakijada marmelat olurlar.ben öyle yapıyorum.

Bal küpü on 8 Ocak 2009 00:15 dedi ki...

iyi fikir benim de aklıma gelmişti ama olmaz diye denememiştim,sağol smilena.

Moonish (moonsun) on 8 Ocak 2009 03:29 dedi ki...

Ellerine sagluk Bal Kupum :)) Bunlar cok estetik gorunuyor, insan yemeye kiyamaz :))

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez