1 Nisan 2009 Çarşamba

Pozitif Haberler

Yazan Bal küpü zaman: 16:02
Nedense medya negatif haberlere daha çok önem veriyor. Kazalar, ölümler, savaşlar, çekişmeler, cinayetler vs. Bu tür haberleri okuyup seyrettikçe insanın içi bunalıyor. Aslında dünyada çok güzel şeyler de oluyor. Sadece bizlere bunlar daha az yansıtılıyor. Kötü haberler daha mı çok pirim yapıyor ne.
Aslında güzellikleri görmeye kendimizi zorlamamız lazım. Bardağın hep boş tarafını görmek insanı yıpratıyor!

Herneyse; Internet'te birkaç tane sadece iyi haberler vermeye adanmış site var. Bunlardan bazıları (maalesef İngilizce'ler):
http://www.gimundo.com/ (Yukarıda resmi olan-Sayfaya bakmak bile insanın içini açıyor)



Umarım bu tarzda Türkçe haber siteleri de çıkar. Benim bildiğim yok. Bilenler söylesin!

12 yorum:

KelebekGibi on 1 Nisan 2009 21:30 dedi ki...

evet kesinlikle türkcede böyle bir sayfa olmali yaa. Bu yukaridakine bakinca bile dedigin gibi insanin ici aciliyor :)

kubra zeynep kara on 1 Nisan 2009 22:44 dedi ki...

güne pozitif başlamak için böyle haberler okumak lazım.
bizde haber programlarından tutun sabah tv programlarına kadar hepsi felaket tellalı gibi:))

AskinAy on 1 Nisan 2009 23:21 dedi ki...

vallahi cidden kötü haber okumaktan duymaktan izlemekten bir hal olduk keske tüm haberler iyi hos güzel olsa yaa..

tasarım mekani on 2 Nisan 2009 11:07 dedi ki...

Cok guzel.. yoksa biz baslatalim :)))) medinem

tasarım mekani on 2 Nisan 2009 11:07 dedi ki...

bir grup olusturalim ve hep beraber guzel haberler ekleyelim.. bence guzel bir fikir :)

Ayça on 2 Nisan 2009 12:04 dedi ki...

bu ne güzel bir gazetecilik :) insanın aklına artık haber deyince hep kötü olaylar geliyor...

Prima Rima on 2 Nisan 2009 20:57 dedi ki...

Çok uzun zamandır gazete okumuyorum ben tvde haberler başlayınca kapatıyorum.Sanırım Rima doğdu doğalı bu şekilde gidiyor hayatım izlemek görmek duymak istemıyor genelde insanlar sayesınde haber alıorum.Kötu haberler psıkolojımı bozuyor cunku.Bencede Türkce ve iyi haberlerin yayınlandığı bir gazete bir site yada başka bısey olmalı .

Bal küpü on 2 Nisan 2009 21:54 dedi ki...

Aslında neden olmasın, belki bir gün olur böyle bir Türkçe site :)

Ve gerçekten haber deyince hep kötü olaylar çağrışım yapıyor :(

DuruButik on 2 Nisan 2009 23:29 dedi ki...

hakikaten kötü haberler yayınlamakta üstümüze yok.ben izlemeye dayanamıyorum artık.
keşke bizde de böyle siteler olsa:(
belki de vardır ama ben de bilmiyorum.

bahar on 3 Nisan 2009 09:47 dedi ki...

Merhabalar, “hediyeleşmek” üzerine güzel bir etkinliğimiz var. Sizin de katılmanızı arzu ederim, ayrıntılar sayfamda. Sevgiler.

GeCe on 4 Nisan 2009 20:44 dedi ki...

ne güzel ya siteye de bayıldım

zeytin on 9 Ekim 2009 12:26 dedi ki...

siteniz çok seker ve kullanışlı başarılarınızın devamnını dılerım

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez